sobota, 21 stycznia 2017

Bydgoszcz

Moje miasto Bydgoszcz, tutaj się urodziłem, najbliższe mojemu sercu. Dlatego z takim sentymentem spaceruję nocą z aparatem. Tym razem fotograficzny spacer bo hasłem bw czyli zdjęcia architektury Bydgoszczy po zmierzchu. Bydgoszcz na fotografiach czarno białych. Najbardziej malowniczym miejscem po zachodzie słońca jest Wyspa Młyńska centralna lokalizacja Bydgoszczy wyspa otoczona Brdą i rzeką Młynówką, można dojechać poprzez dwa mosty drogowe i trzy kładki dla pieszych. Wyspa Młyńska miejsce spacerów Bydgoszczan, tutaj są organizowane imprezy plenerowe, festyny i festiwale, przestrzeń do odpoczynku i relaksu dla mieszkańców i turystów. Na uwagę zasługuje otaczająca wyspę młyńską Wenecja bydgoska, sąsiedztwo Opery Nova, Przystań wodna Marina, Młyny Rothera. Wyspa Młyńska wyjątkowo malowniczo prezentuje się nocą. Światła ulicznych latarnii, światło z okien mieszkań i restauracji tworzą niezwykły klimat, do tego odbicia światła w tafli wody. Zachęcam do zwiedzania Bydgoszczy, moje zdjęca mogą być dla Państwa przewodnikiem, więcej na moim blogu Nalewajk